вівторок, 1 березня 2016 р.


    
Творчий звіт вчителя української мови та літератури
        Я, Медов’як Ірина Миколаївна, закінчила в  2004 році Рівненський державний гуманітарний університет, за спеціальністю вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури.
                З 1 вересня 2000 року була прийнята в Довжківську ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчителем української мови та літератури.
             В березні  місяці 2014 року пройшла  чергову курсову передпідготовку написала випускну роботу на тему: «Позакласна робота з української мови та літератури».
    Життєве кредо: «Роби все так, щоб людям, які тебе оточують було добре.»

Педагогічне кредо:                         «Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими, треба сприймати їх як повторення свого дитинства, щоб вдосконалюватись самому, треба, нарешті, жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом.»
Ш. О. Амонашвілі

                       Двадцять перше століття дає виклик усьому що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технології, для того щоб устигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. «Навчання» стає категорією, яка супроводжує людину протягом усього її життя. Найкращі вчителі, інструктори, тренери всього світу шукають нові підходи до навчання. Саме тому я працюю над проблемою: «Впровадження нестандартних форм і методів роботи на уроках української мови та літератури».
           Перед собою я ставлю такі педагогічні завдання:
                              Розвиток  пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, раціональної організації навчальної праці
                              Формування особистого світогляду – узагальненого розуміння всього світу в цілому на ґрунті великої кількості поглядів
                              Вироблення вміння самостійно здобувати знання, готовність до застосування знань, умінь та навичок в практичній діяльності
     Завдяки різним формам організації навчального процесу маю змогу використовувати  уроки в ігровій компанії, уроки-заліки, уроки-мандрівки, уроки-конкурси знань, уроки-вікторини, уроки- спостереження, уроки-диспути, уроки –аукціони.
     На уроках використовую словесні, наочні та практичні методи роботи. Також створюю проблемні ситуації і використовую групову форму роботи. При груповому навчанні діти мають найбільшу можливість вчитись самому й навчати інших. Використовую такі методи як: коло ідей, мікрофон, мозаїка, акваріум, навчаючи учусь, займи позицію, незакінчене речення,
      При вивченні нових тем намагаюсь залучати учнів здобувати знання, аналізувати їх, творчо осмислювати і робити логічні висновки. Значну увагу приділяю самостійній роботі учнів та роботі з підручником.
     Щороку проводжу декаду з української мови та літератури. Залучаю учнів до виготовлення стінгазет, малюнків, ребусів, кросвордів. Учні беруть активну участь у різних інтелектуальних заходах, таких як: КВК, брейн-ринг, вікторина, слабка ланка. Саме через такі заходи розвиваю в учнів інтерес до української мови та літератури.           Щороку мої учні приймають участь у районній олімпіаді з української мови, в міжнародному конкурсі ім. П. Яцика та всеукраїнському конкурсі ім. Т.Г. Шевченка. Регулярно учні беруть активну участь у конкурсі «Олімпус» та  Всеукраїнській українознавчій грі  «Соняшник» де учні показують добрий результат.
       Неодноразово     друкувалася в газеті «Трудівник Полісся»».
      В цьому році взяла участь у районній виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування». Розробила посібник для вчителів та учнів «Діалекти с. Довжки».
      
     Як класний керівник працюю над виховною проблемою «Морально - етичне  виховання школярів»
    Особливу увагу приділяю моральному вихованню учнів (виховання людських чеснот). Без виховання і настанови людина – наче земля, хоча й найкраща, але родитиме лише буряни, якщо на ній не працювати.
    Мета, яку я ставлю перед собою, полягає у тому, щоб виховати у дітей загальнолюдські якості, здавалося б такі прості, але водночас такі від декого далекі: любов до ближнього, дружба, співпереживання за товариша, неможливість жити без інших людей, відвертість, щирість, чесність.
      У виховній роботі використовую такі форми роботи як: класні години, дискусії, засідання за круглим столом, соціальні ринги, історичні розповіді, прес-конференції, вистави, діалоги, години спілкування, інтелектуальні ігри та індивідуальні бесіди.
     
Якими я мрію бачити своїх учнів:
v      людьми творчими, вільними від стереотипів;
v      людьми, які прагнуть нового та не забувають свої коріння;
v      людьми щирими, які вміють любити, дружити, будувати відносини;
v      людьми, які мають стійку життєву позицію і вміють її відстоювати;
v      людьми, які стануть гідними представниками нашої Вітчизни і будуть плідно працювати для її процвітання.

"Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатись вперед"




                                                              

                                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар